joi, 19 august 2010

Ceva de necrezut :-o


Cineva a scris aceste lucruri despre Miley Cyrus.Eu cred ca are foarte mare dreptate si mie mi-a placut odata de ea,bine si acum imi place de ea dar dupa ce am auzit nu prea cred ca o sa-mi mai placa de ea.
"Miley Cyrus…aproape cu toţii o ştiţi pe actriţa care s-a făcut cunoscută datorită rolului interpretat în Hannah Montana. S-a făcut cunoscută mai ales printre rândurile de adolescenţi. Toate fetele erau înfocate după frumoasa blondă, uneori brunetă…care era dulce şi copilăroasă. Cât mai multe fetiţe încercau să o copie. Aşa, de-a lungul anilor şi-a consolidat o carieră frumuşică…are milioane de fani şi fane. Dacă la început s-a făcut remarcată tocmai prin modestia şi bunul ei simţ, acum…frumoasa adolescentă afirmă că… a crescut.
Văzând mai multe fotografii de ale ei în ipostaze nu tocmai plăcute, m-am contrariat. Dar când am văzut şi video-urile ei lipsite de orice bun simţ şi ţinute cât mai indecente, m-am cutremurat. Am realizat pe moment că toate adolescentele care au făcut din ea un idol…ar putea să-i calce pe urme. Atunci, cu o falcă-n cer şi cu una-n pământ, i-am scris şi am întrebat-o ce e cu această schimbare radicală şi unde a dispărut fata de altă dată. Aceasta, mi-a răspuns simplu şi nonşalant: ”Am crescut.”

Un comentariu: