miercuri, 7 octombrie 2009

Leapsa

Sunt: Mihaela Juravle Florentina toata lumea imi spune Mihaela.

As vrea: Sa am 18 ani si sa dau de permis de conducere a unei masini.

Pastrez : Totul ce primesc cu Hannah Montana.

Mi-as dori: Sa merg in Italia sau in Londra.

Nu imi place: Politica.

Ma tem: De gripa porcina.

Aud: Multe voci.

Imi pare rau: Ca nu concerteaza Miley Cyrus in Romania deocamdata.

Imi place: Hannah Montana si muzica.

Nu sunt: Decat o eleva.

Danssez: Cand e muzica buna.

Cant: Daca o aud cantand pe Miley Cyrus.

Niciodata: Sa nu fac nici un rau la nimeni, si sa-i ascult pe parintii mei.

Rar : Ma joc cu prietenii, ca in Irlanda nu prea am prieteni.

Plang : Cand imi este dor de bunicii mei din Romania si ne separa atatea mii de kilometri.

Nu imi place de mine pt ca : Nu am anii pe care ii vreau.

Sunt confuza: Pt. ca nu stiu ce se va intampla cu viata mea, incotro va urma.

Am nevoie de: Mai multi prieteni loiali.

Ar trebui: Sa invat si sa ma concentrez pe ceea ce fac.

Taken from ioneltorac, Daniel XXL, Oxigen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu